11 Aralık 2014 Perşembe

Seyreyle Güzel Kudret-i Mevla Neler Eyler

Seyreyle Güzel Kudret-i Mevla Neler Eyler
ALLAHa Sığın Adl-i Teala Neler Eyler
*********
Canana Gönül Vereli Ben Candan Usandım
Hem Düşeliden Derdime Dermandan usandım
*********
Suları Şikest Meyleri Kalp Hazreti Haktan
Bir Ane Değin Ettiğim İsyandan Usandım
*********
Meyl Eylemesem Gayrisine Tevbeler Olsun
Bu Ân’e Değin Ettiğin İsyandan Usandım
*********
Pervane Gibi Yanmağı İster Deli Gönlüm
Her Şam-U Seher Ah İleEfgandan Usandım
*********
Kalmadı Firak Giryesine Sonra Mecalim
Vuslat Dilerem Yarime Hicrandan Usandım
*********
Işk İle Enes Oldı Gönül Geçti Sivadan
Ben Sohbet-i Nas Ülfet-i Yarandan Usandım
*********
Çün Zerre Vefa Bulmadım İhvan-i Zemandan
Şol Yüzleri Dost Özleri Düşmandan Usandım
*********
Vird Edeyim İsmin Hemen Hayret-i Hakkın
Kesret İle Ünsiyet-i İnsandan Usandım
*********
Kuddisi’ye Vahşet Geliben Cümle Siva’dan
Der Her Ne Ki Ağyar Var İse Andan Usandım
*********

Hace Muhammed Lutfi Efendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder